قيمت آپارتمان در شهرك انديشه

وب گردي | معرفي سايت هاي مفيد

دوشنبه ۰۶ شهریور ۰۲

قيمت آپارتمان در شهرك انديشه

۴ بازديد

شما با هر بودجه اي كه داشته باشيد مي توانيد اقدام به خريد آپارتمان در انديشه كنيد. از آنجاييكه اين شهرك تازه ساز دست به ساخت و سازهاي زيادي در زمينه آپارتمان هاي مدرن و جديد زده است؛ در حال حاضر به عنوان بهترين گزينه جهت سرمايه گذاري و خريد آپارتمان محسوب مي شود. مسكن انديشه از ديگر ويژگي خريد آپارتمان در اين منطقه امكان استفاده از وام و رهن در كمترين زمان جهت خريد مي باشد.

قيمت خانه در انديشه فاز يك

هنوز هم بسياري از افراد هستند كه به دنبال خريد خانه و ويلا در نزديكي شهر تهران مي گردند. ديده شده بسياري از هم وطنان تهراني جهت فرار از آلودگي شديد ناشي از آب و هواي پايتخت به اين منطقه آمده اند و به خريد خانه و ويلا در انديشه فاز يك دست زده اند.

قيمت آپارتمان در شهرك مريم انديشه

از نظر قدمت ساخت بايد گفت فاز يك نسبت به تمامي فازهاي اين شهرك قديمي‌تر است و تا حدودي بافت سنتي دارد. مهم‌ترين نكته در مورد اين فاز، قرار نگرفتن در محدوده شهر جديد انديشه است و بايد دقت داشته باشيد كه فاز يك بخشي از ناحيه يك شهرداري شهريار محسوب مي شود.

در توضيح شهرك مريم كه با مساحتي در حدود ۹۱ هكتار در جنوب غرب فاز يك انديشه واقع شده است گفته مي شود اين شهرك به عنوان يك شهرك نمونه در سطح استان تهران معرفي شده كه به دليل موقعيت جغرافياي و فاصله ۱۸ كيلومتري تا تهران و به دليل شهرسازي و امكانات كامل و از همه مهمتر به دليل پيشرفت و رو به رشد بودن منطقه و ميانگين افزايش ۵۳ درصدي قيمت در هر سال اين شهرك را به مركز سرمايه گذاري در زمينه مسكن تبديل كرده كه زير نظر فاز 1 انديشه هم مي باشد.

از اين رو چنانچه قصد خريد آپارتمان هاي نوساز و لوكس و البته با قيمتي مناسب در نزديك تهران را داريد ما به شما پيشنهاد مي دهيم به فايل هاي آپارتمان هاي واقع در اين منطقه سربزنيد.

جمع بندي

چنانچه قصد خريد يا سرمايه گذاري در منطقه اي نزديك تهران را داريد! يا اگر به دنبال خريد خانه و آپارتمان در نزديك پايتخت مي گرديد؛ از پيشنهادات خريد و فروش آپارتمان در شهرك انديشه غافل نشويد. با ما تماس بگيريد تا در كمترين زمان بهترين و مناسب ترين گزينه ها را متناسب با بودجه خريدتان به شما نشان دهيم.       

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.