چهارشنبه ۰۱ شهریور ۰۲

در اينجا 13 سايت برتر تبليغات رايگان براي مشاغل كوچك آورده شده است

۵ بازديد

"هيچ چيز خوبي به صورت رايگان ارائه نمي شود" ممكن است براي برخي از سرمايه گذاري هاي تجاري صادق باشد. به‌عنوان يك صاحب كسب‌وكار كوچك، اغلب بايد ارزش چيزي را كه به دست مي‌آوريد در مقابل مزاياي انتخاب گزينه‌هاي ارزان‌تر براي مواردي مانند بسته تبليغاتي، خدمات يا محصولات پشتيبان بسنجيد.

به لطف سايت هاي آگهي رايگان كسب و كار، مجبور نيستيد بين دستيابي موثر به مخاطبان هدف خود و دميدن از بودجه بازاريابي محدود خود براي يك كمپين، يكي را انتخاب كنيد. در اينجا 13 سايت تبليغات آنلاين رايگان وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد:

چندين صفحه وب با تبليغات متفاوت
1. ClassifiedAds.com

در حالي كه روزنامه هاي چاپي ديگر آگهي هاي طبقه بندي شده صفحات متعدد را منتشر نمي كنند، سايت هاي تبليغات طبقه بندي شده رايگان در فضاي ديجيتال پررونق هستند. ClassifiedAds.com يكي از سايت هاي تبليغات آنلاين رايگان است كه داراي دسته بندي هاي كاملاً تعريف شده و عملكردهاي جستجوي قوي است.

مي‌توانيد آگهي‌تان را پست كنيد و بعداً جزئيات حسابتان را تكميل كنيد، بنابراين زماني را براي اطلاع رساني تلف نمي‌كنيد. اين سايت همچنين به فهرست‌هاي زبان نشانه‌گذاري فرامتن (HTML) با بك لينك به سايت شما اجازه مي‌دهد و يك فرم تماس ارائه مي‌دهد.
2. اودل

بازاريابي كسب و كار كوچك خود را با يكي از برترين سايت هاي ارسال آگهي رايگان در نظر بگيريد. سازگاري Oodle با پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي به اين معني است كه مي‌توانيد حساب خود را با صفحه فيس‌بوك شركت خود متصل كنيد و هنگامي كه تبليغات جديد فيس‌بوك را اجرا مي‌كنيد، فوراً يك به‌روزرساني ارسال كنيد.

اين سايت با Advertigo كه جزو سايت هاي رايگان تبليغات آنلاين نيز مي باشد شراكت دارد. مي‌توانيد فهرست Oodle خود را در Advertigo نيز نمايش دهيد (و بالعكس)، كه به شما در معرض ديد بيشتري براي خدماتتان مي‌دهد. مخصوصاً براي تبليغات محصولات و خدماتي كه هدفشان مصرف كنندگان است، مانند جابجايي و ذخيره سازي، محوطه سازي باغ و نگهداري و خدمات نظافت و نظافت حيوانات خانگي.
3. فيسبوك ماركت

اكثر صاحبان شركت ها در مورد صفحات تجاري فيس بوك مي دانند، اما در مورد بازار پلت فرم رسانه هاي اجتماعي چطور؟ در نگاه اول، ممكن است به نظر برسد كه فقط براي فروش كالاهاي دست دوم از فردي به فرد ديگر است.

با اين حال، يك نگاه دقيق تر به شما نشان مي دهد كه چندين شركت خدمات خود را براي مصرف كنندگان تبليغ مي كنند. بهترين قسمت؟ كاربراني كه پيشنهاد مشابهي را جستجو كرده‌اند، هشداري دريافت مي‌كنند مبني بر اينكه شما چيزي را تبليغ مي‌كنيد كه ممكن است به آن علاقه داشته باشند.

با ميلياردها كاربر فيس بوك، يكي از بهترين سايت هاي تبليغاتي پربازديد رايگان براي كسب و كار شماست.
4. eBay

eBay هنوز هم يكي از بهترين سايت هاي تبليغاتي پربازديد رايگان است كه مي توانيد در صورت تمايل به دستيابي به تعداد زيادي از مشتريان بالقوه در آن پست بگذاريد. اين 23 سايت بين‌المللي را ميزباني مي‌كند و در بيش از 100 كشور جهان فعاليت مي‌كند، eBay پلتفرمي است كه مي‌توانيد در صورت تامين مشتريان در بازارهاي خارجي از آن استفاده كنيد.

نتايج eBay به دليل اندازه و وضعيت بسيار زياد و همچنين بهينه سازي مناسب براي موتورهاي جستجو (SEO) نسبت به يك وب سايت كوچكتر و كمتر شناخته شده، رتبه هاي بالاتر و ديده شدن بيشتري در جستجو دريافت مي كنند.

يك پست eBay براي يك پاك كننده هواي الكترونيكي تجاري.
5. Google My Business

هنگامي كه به دنبال ليست كردن در هر سايت تبليغات آنلاين رايگان هستيد، مهم است كه واضح ترين مورد را ناديده نگيريد: Google. و نه، ما در مورد پرداخت به ازاي كليك يا رتبه‌بندي جستجوي ارگانيك صحبت نمي‌كنيم: گزينه Google براي كسب‌وكار من به شما امكان مي‌دهد يك نمايه رايگان ايجاد كنيد كه در آن مي‌توانيد عكس‌ها را پست كنيد و براي جذب مشتريان تخفيف ارائه دهيد.

اين پلتفرم به كاربران امكان مي دهد محصولات يا خدمات را جستجو كنند و نتايجي را كه صفحه كسب و كار شما را در يك موقعيت برجسته قرار مي دهند، مشاهده كنند. كاربران مي توانند در همان صفحه وب با شما ارتباط برقرار كنند، يا از طريق تماس، پيام رساني يا گذاشتن نظرات و نظرات.
6. خريد گوگل

اين خبر خوبي براي خرده فروشاني است كه به دليل سرمايه و قرار گرفتن در معرض محدوديت هستند. برگه Google Shopping كه قبلاً فقط محصولات حمايت شده مرتبط با جستجوي Google را نشان مي داد، از آن زمان براي شامل ليست هاي بدون پرداخت گسترش يافته است.

اگر تاجري هستيد كه قبلاً از Merchant Center و تبليغات خريد Google استفاده مي‌كنيد، براي استفاده از اين گزينه جديد لازم نيست كاري انجام دهيد. اگر نيستيد، مي‌توانيد در Merchant Center ثبت‌نام كنيد، و مطمئن شويد كه در سطوح در سراسر Google شركت مي‌كنيد.

هنگام بررسي اينكه آيا Google Shopping بهترين سايت تبليغات آنلاين رايگان براي شما است، يك چيز را در نظر داشته باشيد. در حالي كه فهرست‌هاي رايگان در ميان نتايج جستجوي ارگانيك در برگه خريد Google نشان داده مي‌شوند، Google همچنان به فهرست‌هاي پولي اولويت مي‌دهد و آنها را در بالا و پايين صفحه نتايج قرار مي‌دهد.
مطالب مرتبط: 16 بهترين ايده براي تبليغات كسب و كارهاي كوچك
7. Craigslist

Craigslist يكي ديگر از سايت‌هاي تبليغاتي رايگان با سابقه طولاني مدت، داراي بخش‌هاي جداگانه براي انواع مختلف محصولات است. عليرغم اينكه اين سايت سهم خود را از بحث و جدل دارد، همچنان يك مقصد محبوب براي يافتن محصولات و خدمات براي فروش است. Craigslist از سپتامبر 2020 داراي رتبه الكسا 33 است.

يك شركت مي‌تواند محصولات يا خدماتي را كه از تجارت به مصرف‌كننده و كسب‌وكار به كسب‌وكار انجام مي‌شود در Craigslist تبليغ كند. سس مخفي برخي از پست هاي تبليغاتي، ليست طولاني عبارات كليدي است كه به انتهاي آگهي اضافه شده است، كه باعث مي شود آن را بي اعتبار كند

منبع : https://www.fastcapital360.com/blog/free-advertising-sites

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.